پرسش های متداول کاربران

 

حساب کاربری

 

1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ:  شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

 

2- در صورتی که  رمز عبور خود را فراموش کرده باشم چکار باید انجام دهم ؟

پاسخ:  در صورت فراموشی رمز عبور در هنگام ورود از گزینه ی رمز خود را فراموش کرده ام را استفاده کنید که در این صورت در صفحه باز شده با وارد کردن ایمیل خود و ارسال آن ، از طرف برند پوشان برای شما رمز عبور جدید ارسال خواهد شد .

 

3- در صورتی که بعد از درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده باشد چیکار باید انجام دهم؟

پاسخ:  لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری به ویژه  gmail گاهی به بخش spam ازسال می شود.

 

4- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

 

ثبت و پیگیری سفارش

 

1- دوست دارم از برند پوشان خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ:  علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت برند پوشان ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت برند پوشان با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

همچنین برند پوشان تحت پوشش گروه تجاری GROUPI.T.O  با بیش از 5 سال سابقه فعالیت تجاری و حمل و نقل بین المللی، بین ایران و ترکیه و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، نامی درخشان از فعالیت خود ایجاد بجا گذاشته و همواره به عنوان یکی از شرکت های معتبر در زمینه تجارت نزد مشتریان، نهادهای نظارتی شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد برند پوشان  استفاده کنید.

 

2- آیا برای خرید از برند پوشان ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:  بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

با عضویت در برند پوشان  می‌توانید:

- سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

- به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

- لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

- در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

برای اطلاعات بیشتر می‏‌توانید به صفحه راهنمای خرید از برندپوشان مراجعه کنید.

 

3- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت 18 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

 

4- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از برند پوشان خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ:  بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 3 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به برندپوشان، 2) اطلاعات ارسال سفارش،  و 3) اطلاعات پرداخت.

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما می‌توانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

5- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ:  برند پوشان با ارسال ایمیل ‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات من" از وضعیت آن مطلع شوید

 

6- کالایی که می خواهم درحال حاضر درسایت موجود نیست. چه کاری می توانم انجام دهم؟ آیا محصولات را می توانم پیش خرید کنم؟

پاسخ: برندپوشان بزرگتریت حراج اینترنتی برند های ترک مبی باشد که هر هفته 100 ها محصول با برند های معروف ترک و خارجی با شرایطویزه ارائه می کند و ما نهایت تلاش مان را می کنیم که تمام محصولات در سایت به روز و موجود باشند. اما به هرحال موجودی محصولات محبوب تر زودتر تمام می شوند برندپوشان به محض رسیدن موجودی‌های جدید سایت را به روز می کند. متأسفانه امکان پیش خرید کالا درحال حاضر وجود ندارد.

 

7- آیا می توانیم در سایت کالایی را رزرو کنیم؟

پاسخ: متأسفانه وقتی کالایی ناموجود باشد، چون تضمینی برای موجود شدن مجدد آن در آینده وجود ندارد ما نیز نمی توانیم کالایی که در سایت ناموجود است را برای شما رزرو کنیم.

 

8- چطور از موجود بودن یک برند یا کالای خاص مطلع شوم؟

پاسخ: با ایمیل یا شماره های سایت تماس بگیرید .ضمنا تمام برند و محصولات ارئه شده در برندپوشان از طریق ایمیل و همچنین مجرا های تبلیغاتی به اطلاع عموم رسانده و شما کاربران گرامی می توانید با عضویت در خبر نامه و یا دنبال کردن برندپوشان در اینستگرام و تلگرام از آخرین محصولات و برندهای ارائه شده از طرف ما مطلع شوید 

 

9- شما فروشگاهی برای بازدید یا خرید از محصولات دارید؟ امکان مراجعه حضوری داریم ؟

پاسخ: برندپوشان یک فروشگاه آنلاین اینترنتی و فاقد فروشگاه فیزیکی می باشد، با وجود این تنوع و گستردگی محصولات و برندهای برندپوشان از هر فروشگاه فیزیکی دیگری بیشتر است. برای خرید فقط کافیست از وب سایت برندپوشان و طبقه بندی های متفاوت محصولات ما بازدید نمایید.

 

10- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ:  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون تمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید.


11- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با برند پوشان  تماس بگیرم؟

پاسخ:  خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش برند پوشان با شما تماس خواهند گرفت.

 

12- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ:  خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.


13- در صورتی که خرید من هدیه به شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای گیرنده هدیه فرستاده خواهد شد؟

پاسخ:  اگر درخواست کاغذ کادو کرده باشید در صورت مشخص کردن کاربر فاکتور به همراه بسته ارسال نخواهد شد 


14- آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟

پاسخ: بعد از اضافه کردن محصول به سبد خرید و رفتن به مرحله ثبت سفارش زمانی که به مرحله اطلاعات ارسال سفارش رسیدید پایین صفحه از بخش کادو پیچ می توانید نوغ کاغذکادوی خود را انتخاب کنید تا کارشناسان برندپوشان زمان پردازش کادو پیچ کرده و ارسال نمایند .

 

کالاهای عرضه شده در برند پوشان

 

1- آیا اجناس عرضه شده در برند پوشان اورجینال می باشند ؟

پاسخ:  تمام اجناس معرفی شده در برند پوشان از هر برندی 100 در صد اورجینال و تولید ترکیه می باشند و برند پوشان به هیچ وجه کالای غیر اصلی، تقلبی (Fake)، ارائه نمی‌‏کند


2- آیا اجناس ارسالی از طرف برند پوشان دقیقا مشابه تصویر ارایه شده در سایت می باشند ؟

پاسخ:  بله ، بدون هیچ کم و کاستی و ایرادی مشابه تصویر می باشد در صورتی که مشتریان بعد از دریافت اجناس سفارش داده شده خود ، غیر آن را تثبت کردن برند پوشان بدون هیچ قید و شرطی کالا را پس گرفته و تمام مبلغ استرداد داده خواهد شد خاطر نشان میگردیم که امکان این می باشد که رنگ نمایش داده شده در تصویر خیلی جزیی با رنگ جنس فرستاده شده مطابقت نکند که دلیل آن انعکاس نور فلش در هنگام عکاسی می باشد.


3- آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ:  کالاهای دارای قیمت در سایت برند پوشان ، در انبارهای برند پوشان در ترکیه موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته به ندرت برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف و کارشناسان برندپوشان بلافاصله با کاربر مربوطه تماس گرفته و در صورت امکان نعویض در غیر این صورت مبلغ به حساب کاربر عودت داده می شود.


4- آیا تعداد خرید از یک کالا در برند پوشان محدودیتی دارد؟

پاسخ:  به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در برند پوشان وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.


5- پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟

پاسخ:  لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و اعتبار برند است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند ولی تمام محصولات ارائه شده در برند پوشان در کشور ترکیه تولید و مستقیم هنگام سفارش مشتری ارسال می شود.


6-آیا امکان تست و پرو کردن کالا ها امکان پذیر می باشد ؟

پاسخ:  برند پوشان یک فروشگاه اینترنتی می باشد پس امکان دیدن، لمس کردن و پرو کردن امکان پذیر نمی باشد اما برای سهولت تصمیم گیری در خرید، کامل ترین راهنمای سایز با تفکیک جنسیت و نوع کالا در کنار تمام کالاها موجود می باشد و شما مشتریان محترم می توانید با استفاده از راهنمای سایز با خیال راحت خرید کنید .

7- آیا بعد از دریافت سفارش در صورتی که لباس یا کفش خریداری شده تنگ و یا گشاد باشد امکان تعویض یا مرجوعی وجود دارد ؟

پاسخ: بله ،چنانچه کالای انتخابی مشتری از نظر اندازه مشکل داشته باشد در صورت وجود سایز بزرگتر و یا کوچکتر به مشتری ارسال خواهد شد و در اینصورت هزینه ارسال کالای جدید و عودت کالای قبلی بعهده مشتری خواهد بود و چنانچه سایز مورد نظر شما موجود نباشد کالا به هزینه مشتری عودت داده شده و مبلغ کالای مرجوعی بعنوان کوپن خرید برای مشتری لحاظ خواهد شد و در صورت عدم استفاده از کوپن خرید عین مبلغ 2 ماه بعد از تاریخ سفارش عینا به مشتری عودت داده خواهد شد, ( در صورت عدم تناسب سایز تا 72 ساعت بعد از تحویل سفارش فرصت عودت دارید).لطفا  شرایط عودت در صفحه مربوطه مطالعه فرمایید

 

روش های پرداخت

 

1- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ:  شما به صورت بانکی یا اینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله اطلاعات پرداخت شیوه پرداخت خود را انتخاب کنید.

همگی کاربران برند پوشان  می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت برند پوشان ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت برند پوشان برای همه کاربران وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه روش های پرداخت مراجعه کنید.


2- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ:  شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت برند پوشان ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.


3- آیا امکان پرداخت در محل،نیز هست ؟

پاسخ: خیر ،در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد


4- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ:  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.


5- آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ:  در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.


6- آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ:  خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی برند پوشان از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.


7- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت برند پوشان  امن است؟

پاسخ:  پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از برند پوشان که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

  - با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

  - قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

  - برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

 

ارسال سفارشات

 

1- سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟

پاسخ:  در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند

برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه روش های ارسال کالا مراجعه کنید.

 

2- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ:  هزینه‏ ارسال بسته به نوع محصول ، محل تحویل و نوع ارسال توسط کارشناسان برند پوشان محاسبه شده و دریافت خواهد شد ضمنا هزینه های ارسال بعد از 2.000.000 ریال بر عهده ی برند پوشان می باشد


3- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ:  زمان رسیدن ارسال‏‌های پس از تحویل به پست جمهوری اسلامی ایران ، بر اساس محدوده جغرافیایی از 2 تا 3روز کاری  متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

 

4- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ:  پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بسته به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 10-14 روز کاری می باشد .( تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی جزء روز کاری حساب نمی شود )

لازم به ذکر است در مناسبت‌های خاص و روزهای پایانی سال سفارش‌‏های ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک و همچنین تغیر ضوابط گمرکی هنگام ترخیص ، سرویس‌‏های پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان برسد. که پیشاپیش عوض خواهی خود را اعلام می کنیم .

 

5- می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به برند پوشان به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ:  از آنجا که برند پوشان  یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل برند پوشان امکان‌پذیر نیست.

 

6- سفارشات چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

پاسخ:  همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، و سه شنبه و جمعه هر هفته به طور مداوم تحویل واحد لجستیک مستقر در محل پردازش سفارشات برند پوشان داده شده و بعد گذراندن مراحل قانونی تحویل پست می‏‌شوند.

 

7- آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ:  بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید مرسوله خود را بعد از ارسال کد رهکیری پستی از طریق ایمیل و یا اس ام اس از طرف برند پوشان، با کد رهگیری اعلام شده به سایت زیر مراجعه کرده و از وضیعت سفارش خود مطلع شوید :http://newtracking.post.ir

 


با احترام خدمات مشتریان برند پوشان | بزرگترین فروشگاه اینترنتی پوشاک ترک

راهنمای تصویری خرید از برندپوشان            درباره برندپوشان          پرسش های متداول کاربران

    www.brandpooshan.ir    

 

×

سبد خرید